Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Grafické vývojové prostředí agentního jazyka ALLL
Kürti, Szabolcs ; Zbořil, František (oponent) ; Horáček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace grafického vývojového prostředí pro agentní jazyk ALLL. Jazyk ALLL bude představen detailně. Čtenář bude seznámen s frameworkem ANTLR pro generování nástrojů pro rozpoznávání jazyka. Teoretické základy multiagentních systémů a možnosti zvolené platformy budou taky rozebrány. Po popisu implementace komplexního grafického vývojového prostředí jsem zařadil popis testování a ohodnocení dosažených výsledků.
Využití prostředků umělé inteligence pro podporu rozhodování v podniku
Jágr, Petr ; Jelina, Pavel (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá využitím prostředků umělé inteligence jako podpora manažerského rozhodování v podniku. Součástí práce je aplikace využívající genetické a grafové algoritmy při optimalizaci umístění výrobních závodů a logistických skladů z hlediska nákladů na přepravu.
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Kendra, Matej ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
V této práci jsou popsána různá rozhraní určená člověku k hraní her a postupně jsou vyobrazeny modernější i běžně dostupná rozhraní. Blíže práce popisuje, jakým způsobem lze hrát hry na běžném dataprojektoru a senzorech pro detekci gest - Kinect a Leap Motion. Projekt je zaměřen na vyhodnocení aspektů návrhu deskové hry s těmito prvky a také na potřebnou kalibraci obrazu projektoru a Leap Motionu. Část projektu je věnována popisu deskové hry Osadníci z Katanu, z jejichž pravidel je vytvořena specifikace a možnosti hráče. Podle těchto znalostí je pak popsán návrh hrací sestavy a návrh několika typů rozhraní hry. Práce jednoduchým způsobem popisuje implementaci hry a v závěrečných kapitolách popisuje způsob testování vytvořeného rozhraní. Posledním obsaženým tématem je vyhodnocení z pohledu testovaných uživatelů.
Komponenta Java Swing řízená pomocí CSS
Hvězda, Matěj ; Milička, Martin (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřená na vytvoření komponenty Java Swing, která zobrazí obsah HTML dokumentu na základě kaskádových stylů (CSS). Důvod k vytvoření takové komponenty je umožnění vývojářům tvořit uživatelské rozhraní pomocí CSS v Javě bez nutnosti toho, aby znali rozhraní Java Swing.   K syntaktickému rozboru HTML a CSS je použit zobrazovací stroj CSSBox , který umožní získat veškeré potřebné informace ke správnému zobrazení dokumentu. Komponenta je implementována pomocí komponent Swingu kupř. element HTML je implementován na základě komponenty JPanel, a i všechny editovatelné prvky ve formulářích jsou implementovány vhodnými komponentami Java Swing. U komponenty řízené pomocí CSS je možnost měnění její velikosti, přístup k prvkům formuláře, nastavení odkazů a jejich vzhledu, aj.
Emulátor koncových prvků inteligentní domácnosti
Brychtová, Hana ; Viktorin, Jan (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato práce popisuje návrh a implementaci aplikace s grafickým rozhraním emulující činnost koncových zařízení systému inteligentní domácnosti. Tato zařízení slouží k měření veličin a ovládání spínačů. Aplikace je řešena pomocí grafických a síťových knihoven Qt v jazyce C++. Výsledkem je program, který umožňuje jednoduché testování v uživatelsky přívětivém prostředí. Přínosem této práce je umožnění paralelního vývoje serverové aplikace a jejího testování s vývojem hardwarových koncových zařízení.
Interaktivní grafická prezentace dat na WWW
Škrobánek, Kristián ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá interaktivní grafickou reprezentací velkého množství dat,tak aby byl uživateli poskytnut co nejlepší přehled o požadovaných informacích. Po prů-zkumu možností a technologií zabývajících se danou problematikou, byl určen vhodný ná-stroj, vymyšlen koncept a následně navrhnuta samotná data zobrazující aplikace. Mezivýhody tohoto řešení patří přehlednost, rychlost zobrazení, snadná manipulace a intui-tivní průzkum dat. První část práce se zabývá technologiemi, přístupy a návrhem řešeníproblému, druhá pak detaily realizace a testováním aplikace.
Mobilní aplikace hodin pro pomoc s orientací v čase osobám s autismem
Deák, Jaromír ; Chrápek, David (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout grafické uživatelské rozhraní mobilní aplikace, která může sloužit lidem s autismem jako podpora při orientaci v čase. Navržené rozhraní vychází z metodiky Strukturovaného učení. Nosnými součástmi jsou mobilní verze denního režimu a zobrazení hodin s příběhem. Řešení bylo pomocí vytvořené experimentální aplikace otesto- váno s reálnými uživateli. Provedenými testy se potvrdilo, že uživatelé jsou pod dohledem způsobilé osoby schopni práce s denním režimem. Využití hodin doplněných o příběh se podařilo ověřit pouze částečně. Hlavním zjištěním je, že po řádném nácviku by uživatelé měli být schopni navržené řešení využít jako pomůcku.
Použití umělých neuronových sítí pro klasifikaci srdečních cyklů
Doležalová, Radka ; Vítek, Martin (oponent) ; Ronzhina, Marina (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím neuronových sítí při klasifikaci EKG. Nejdříve je problematika EKG a neuronových sítí rozebrána teoreticky, v další části je popsáno využití Neural Network Toolboxu pro samotnou tvorbu sítě a vytvoření grafického uživatelského rozhraní v prostředí Matlab. Na učení i testování jsou zde použita EKG data získána při experimentu na králičích izolovaných srdcích, konkrétně jednotlivé cykly (QRST segmenty) z ortogonálního svodu X ze sedmi fází experimentu. Výsledkem práce je GUI, které umožňuje nastavení různých parametrů a struktury neuronové sítě, která je schopná po naučení klasifikovat srdeční cykly podle jejich morfologie do sedmi skupin.
Analýza hlasivkových pulzů
Příkazský, David ; Staněk, Miroslav (oponent) ; Sigmund, Milan (vedoucí práce)
Práce se zabývá odhadem hlasivkových pulzů z řečového záznamu. Je zde popsán proces tvorby řeči, dále popis přístrojů pro měření hlasivkových pulzů, přehled softwarových nástrojů umožňující odhad hlasivkových pulzů z řečového signálu. Popis metody IAIF a Sahoo –vy metody pro odhad hlasivkových pulzů. Pro snadnější ovládání zmíněných metod je vytvořeno grafické uživatelské prostředí (GUI) v programu MATLAB.
Vizuální zpětnovazební řízení pro humanoidního robota
Nedvědický, Pavel ; Bastl, Michal (oponent) ; Najman, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá konstrukcí levného robotického manipulátoru, který bude sloužit jako exponát a pro výukové účely. Projekt je týmový, autor na něm spolupracoval se spolužákem. Realizována byla robotická paže se čtyřmi stupni volnosti. Pro celého robota byla vybrána řídící a výkonová elektronika. Autor se zabýval tvorbou softwaru, který je schopen řídit pohony robota pomocí vizuálnímu zpětné vazby, získané zpracováním obrazu z 3D kamery. Na závěr je prezentováno grafické uživatelské rozhraní, které lze využít pro ovládání pohybů robota.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.